RADNO VRIJEME SERVISA:
Pon-Pet od 08:00 do 17:00 sati
Subotom od: 08:00 do 15:00 sati

PREDAJA VOZILA IZVOĐAČU

Najviši standardi usluge i opremljenosti našeg servisa, podrazumijevaju vrhunsku opremu i specijalne alate u skladu s naprednom tehnologijom automobila, dijagnostičke uređaje, servisnu dokumentaciju, školovano osoblje, transparentnost usluge, ugradnju originalnih dijelova uvjet su Vašeg zadovoljstva i vraćanja osmijeha Vašem vozilu.

 

KOD NAS MOŽETE OBAVITI:

  • dijagnostiku i popravak vozila
  • redovno servisiranje i održavanje vozila
  • limarski i lakirerski radovi
  • rješavanje štetnih događaja po osiguranju
  • kupovinu originalnih rezervnih dijelova
  • dijagnostički pregled motora
  • dodatno opremanje vozila - ugradnja dodatne opreme

 

PODEŠAVANJE TRAPA

Pogrešno podešen trap uzrokuje neujednačeno trošenje guma na Vašem vozilu. Iz tog razloga, nudimo Vam mjerenje podešenosti trapa, te ukoliko je potrebno profesionalno prilagođavanje. Sav rad je u skladu sa propisima proizvođača uz korištenje najsavremenije opreme.

 

LIMARSKI I LAKIRERSKI RADOVI

Ovlašteni serviser će otkloniti oštećenja na karoseriji vozila i to prema tehničkim uputstvima proizvođača koristeći Originalne rezervne dijelove.

 

ORIGINALNI DIJELOVI
Obzirom na naše dugogodišnje iskustvo ovlaštenog distributera Hyundai vozila, kao i naš kontiuirani razvoj i ulaganje u segment postprodaje kao ključni element dugoročnog razvoja u ovoj branši, garantirano posjedujemo potrebno znanje i tehnologiju koja će obezbijediti funkcionisanje vašeg vozila bez greške.

Jedino originalni dijelovi i oprema savršeno odgovaraju vozilu i mogu u potpunosti pružiti sigurnost i kvalitet. Kupovinom neoriginalnih dijelova i dodatne opreme možete ugroziti vašu sigurnost i sigurnost saputnika. Servisiranjem vozila u ovlaštenom servisu vozilo zadržava vrijednost, time je i prodajna vrijednost vozila veća, a Vi ćete uživati u komforu i sigurnosti koje donose originalni dijelovi.

Original je lako prepoznati

 

SERVISIRANJE KLIMA UREĐAJA

Nudimo potpuno servisiranje klima uređaja. Testiramo nepropustnost AC sistema,vršimo dezinfekciju klima uređaja, provjeravamo funkcije i pritisak, mjerimo volumen rashladne tečnosti. Sav rad je u skladu sa propisima proizvođača uz korištenje najsavremenije opreme preporučenu od strane istog. Ukoliko je potrebno, dopuniti ćemo rashladnu tečnost ili očistiti AC sistem koristeći specijalnu opremu.

SEZONSKE AKCIJE

Kako bi vozilo bilo dobro pripremljeno za nadolazeću sezonu, ovlašteni servis organizuje redovne sezonske akcije sa atraktivnim i cjenovno povoljnim Originalnim dijelovima i Originalnom dodatnom opremom.

INSPEKCIJSKI SERVIS

Ukoliko želite da vozilo koje posjedujete ostane u vrhunskoj formi od ključne je važnosti da vršite redovni inspekcijski servis u ovlaštenim servisima. Raspored servisa u servisnoj knjižici informiše vas kada inspekcija - redovni servis mora biti urađen.

SERVIS ZA VOZILA IZVAN GARANCIJE

Posjedujete vozilo starije od pet godina? Vjerovatno razmišljate ili ste razmišljali o servisiranju vozila u nekom od neovlaštenih servisa. Imajte na umu da ugradnja neoriginalnih rezervnih dijelova uz nestručno i nedovoljno educirano osoblje skraćuje životni vijek istog.
Upotreba originalnih dijelova prilkom servisiranja i pravilna ugradnja istih osigurati će besprijekornu ispravnost vozila. Takođe servisiranjem vozila kod ovlaštenog servisera isto zadržava vrijednost i dio uloženih sredstava koja vam se vraćaju kroz njegovu veću prodajnu vrijednost.
Na ovaj način možete biti sugurni da će automobil ostati siguran, dugovječan i originalan!
Iz gore pomenutih razloga, a ujedno i da olakšamo odluku servisiranja vozila kod ovlaštenog servisera, odlučili smo da nagradimo Vašu vjernost posebnim programom za lojalne kupce servisa Hyundai Auto BH u Sarajevu.

Nagrađujemo Vašu vjernost.

Kako bismo nagradili Vašu vjernost, pripremili smo poseban popust za automobile starosti:

  • 6 do 8 godina = 10% popusta za sve originalne dijelove i uslugu servisa
  • 9 i više godina = 15% popusta za sve originalne dijelove i uslugu servisa

Uslov za ostvarivanje ovog popusta je da je vozilo redovno održavano u našem servisu.
Ovaj popust se nemože kombinovati sa popustima u redovnim sezonskim akcijama.

Ovlašteni servisi

Ovlašteni servisi su tehnički opremljeni i kadrovski popunjeni, a servisni personal osposobljen i educiran za održavanje i popravak vozila.
Kompletna prodajno-servisna mreža osposobljena je za pružanje usluga održavanja vozila kako u garantnom tako i u postgarantnom periodu pri čemu se svi potrebni rezervni dijelovi nalaze na centralnom skladištu rezervnih dijelova.
Vaše vozilo predstavlja značajnu investiciju. Pravilno održavanje pomoći će produžiti životni vijek vozila i sačuvati njegovu vrijednost. Osim što ćete izbjeći skupe popravke, redovno održavanje će optimizirati rad vašeg Hyundaija, te obezbijediti vašu sigurnost.
Pouzdanost Vašeg Hyundai –ja je rezultat je predanog rada. Zato nam povjerite brigu o njegovom održavanju i vašoj sigurnosti. Pouzdajte se samo u rad iskusnih, školovanih stručnjaka koji brinu kako bi Vaš Hyundai uvijek ostao – Hyundai.

DEZINFEKCIJA KLIMA UREĐAJA

Zašto je važna dezinfekcija klima uređaja? Osim temperature zraka koji ulazi u putnički prostor, potrebno je brinuti i o mikrobiološkoj kvaliteti zraka, koji pri tome udišemo. Ukoliko klima uređaj nije redovno i odgovarajuće održavan, s vremenom će se iz njega početi širiti neugodan miris. Na žalost, miris nije jedini problem. Vlaga, tama, temperatura i prljavština različitog porijekla, čine plodno tlo za stvaranje različitih mikroorganizama - bakterija, gljivica, plijesni, virusa... Čestice anorganskih i organskih tvari kao što su: smog, prašina, pelud, vlakna, paraziti, mikroorganizmi i njihove spore, virusi itd. dospjevaju u kabinu vozila preko zraka ili različitih predmeta. Zbog prisutnih nakupina, stalne vlage te odgovarajuće temperature dolazi do njihovog razmnožavanja. Kako se radi o zatvorenom kruženju zraka, te kondenzaciji vlage na pojedinim dijelovima sistema, klima uređaji imaju značajnu ulogu u razvoju patogenih organizama. Kao produkt njihova metabolizma javlja se i neugodan miris, po kojem i uočavamo da nešto nije u redu. Miris je posebno intenzivan nakon što je klima neko vrijeme bila izvan funkcije, npr. preko noći. U stanju mirovanja klima uređaja, mikroorganizmi se nesmetano razvijaju što za posljedicu ima još veći broj nakupina, njihovih otpadnih tvari i neugodan miris. Sve spomenute tvari, dolaze u putnički prostor nošeni zračnom strujom kroz kanale klima sistema. Udisanje tako onečišćenog zraka štetno djeluje na organizam i može prouzročiti čitav niz tegoba - kašalj, nadraženost ili infekcije disajnih puteva, zamor, glavobolju, upalne procese.

Ovlašteni servis

Gdje servisirati automobil, ovlašteni servis ili privatne garaže? Ovo pitanje česta je tema diskusija na forumima, ali i u svakodnevnim razgovorima između vlasnika automobila. Redovne servise, kao što su zamjena ulja, filtera, disk pločica, itd. gotovo da i vrapci na grani mogu napraviti, ali popravka težeg i ozbiljnijeg kvara u neovlaštenim servisima i neadekvatnim radionicama rijetkost je da problem bude riješen. Razloga je mnogo, ukoliko se radi o vozilima najnovije generacije, veliki broj majstora nema potrebno znanje za servisiranje takvih automobila, kao ni alate i dijagnostičke uređaje. Tačno je da je servisiranje automobila određenih brendova u ovlaštenom servisu jako skupo, ali činjenica je da se radi o premium segmentu, pa se djelimično pronalazi opravdanje za visoku cijenu radnih normi u tim servisima.

Korištenje originalnih rezervnih dijelova

Vrlo važna stavka u redovnom održavanju automobila su i ugrađeni rezervni dijelovi. Svjedočimo da se na tržištu nalazi veliki broj kopija rezervnih dijelova, koji su vrlo često lošeg kvaliteta, pa nije rijedak slučaj da prouzrokuju i teže kvarove na automobilima. Proizvođači kopija rezervnih dijelova vrlo uspješno vizuelno kopiraju originalne dijelove, dok u kvaliteti postoje jasne razlike. Jedan od segmenata koji se često falsifikuje jesu motorna ulja. U ovlaštenom Hyundai servisu koristi se isključivo SHELL motorno ulje, po preporuci proizvođača.

Prilikom servisiranja automobila u ovlaštenom HYUNDAI servisu kupujete provjerene originalne dijelove, za koje dobijate garanciju od 12 mjeseci ili 20.000 km (garancija važi samo ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu). Ugradnjom orginalnih dijelova dobijate sigurnost u njihovu ispravnost i dugotrajnost prilikom korištenja.

Šta odabrati?

Na današnjem tržištu nudi se puno toga, ali postavlja se pitanje kako odabrati ono što je najbolje za vas. Jeftinija cijena je često vodilja ka odabiru, ali koliko se dugoročno profitira takvom odlukom? Cijena je gotovo uvijek tema u svim diskusijama kada se govori o ovlaštenim i privatnim servisima, dok sve druge bitne stvari nekako se stavljaju u drugi plan.
Jasno je da neko ko vozi automobil star 15-20 godina nema ekonomsku isplativost servisirati ga u ovlaštenom servisu, jer sama vrijednost automobila odavno je amortizovana. Ipak, oni koji voze automobile nove generacije svakako trebaju razmisliti kome daju automobil na servis i kakve dijelove ugrađuju. Nije rijedak slučaj da se vlasnici dugoročno kreditno zaduže za kupovinu automobila, pa svaki veći kvar, koji može biti prouzrokovan lošim servisom, bit će značajan udar na njihov kućni budžet.
Postoje i oni koji su imali loša iskustva sa ovlaštenim servisima, što nije nikakva tajna. Loša iskustva klijenata obično se vežu za pojedine servise, a neki od tih servisa odavno su na lošem glasu ili su već “stavili ključ u bravu” zbog gubljenja licenci te zbog loše politike prema klijentima. Za svaki servis u ovlaštenom servisu dobit ćete garanciju i kvalitet, a u slučaju ako niste zadovoljni postoji reklamacija. Takav odnos u neovlaštenim servisima teško ćete dobiti, a na kraju, izbor je Vaš!